Рішення органів місцевого самоврядування про затвердження нормативної грошової оцінки населених пунктів не є регуляторними актами в розумінні Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»
На Дніпропетровщині під час підготовки проектів рішень щодо встановлення місцевих податків та зборів серед органів місцевого самоврядування набуло актуальності питання щодо затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.
Враховуючи те, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, та має обмеження у терміні дії, разом із затвердженням ставок земельного податку деякі органи місцевого самоврядування, затверджували технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель та визначали нормативну грошову оцінку земель.
Під час розробки проектів таких рішень у багатьох викликало питання щодо наявності ознак регуляторного акта в таких рішеннях.
Так, головний спеціаліст Сектору ДРС у Дніпропетровській області Катерина Грек, посилаючись на норми законодавства та керуючись роз’ясненням ДРС, оприлюдненим на власному сайті 18 березня 2018 року, поінформувала про те, що входячи з положень Земельного та Податкового кодексів України, Законів України «Про оцінку земель», «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», «Про землеустрій» органи місцевого самоврядування виступають лише замовниками робіт з нормативної грошової оцінки земельних ділянок та на пленарних засіданнях лише затверджують технічну документацію з нормативної грошової оцінки землі, розроблену у відповідності до вимог чинного законодавства.
Рішення органів місцевого самоврядування про затвердження нормативної грошової оцінки населених пунктів не є регуляторними актами в розумінні Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».