На Житомирщині відбулось громадське обговорення порядку встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Житомира

31.07.2019

IMG_20190730_16225430 липня в приміщенні сесійної зали Житомирської міської ради відбулось громадське обговорення проекту регуляторного акта «Про затвердження Положення про порядок встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг на території м. Житомира». Участь у ньому взяли і представники Сектору ДРС в Житомирській області.

Вони наголосили на необхідності додержання законодавства при розробці та прийнятті Положення та зосередили увагу громадськості на нормах, що регламентують дії міської ради та підприємців при  встановленні відповідних  режимів роботи.

Так, відповідно до статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до власних повноважень органів сільських, селищних, міських рад належить встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств торгівлі і громадського харчування, побутового обслуговування, які відносяться до комунальної власності відповідних територіальних громад, до делегованих повноважень – встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності.

Разом з цим, завідувач Сектору ДРС Володимир Галицький підкреслив прогнозовану вартість запровадження регулювання. Питання збалансування витрат, що понесуть суб’єкти господарювання для досягнення цілей регуляторного акту, а це близько 10 тис. грн. кожен, викликало жваву дискусію.

За результатами обговорення сформовано низку пропозицій до проекту регуляторного акту, що будуть винесені на розгляд виконавчого комітету Житомирської міської ради.