На Волині обговорили онлайн проблеми бізнесу
22 травня завідувач Сектору Державної регуляторної служби у Волинській області Олег Савчук взяв участь круглому столі «Маркетинг та інновації у системі бізнесу», організованого кафедрою маркетингу Луцького національного технічного університету. Це щорічний захід за участю науковців, практиків. Цього року він пройшов у дистанційному режимі.
Найбільше уваги було приділено інноваціям і розвитку у сфері Інтернет-маркетингу та аналітики. Зокрема, Олександр Хвещук, який розповідав про Digital Marketing компанію, наголосив, що в сучасних умовах стрімкого розвитку цифрового маркетингу в навчальному процесі необхідно значну увагу приділяти вивченню інструментів Інтернет аналітики. Підтримав та розвинув цю тезу інтернет-маркетолог Микола Волочай. На його думку, молоді підприємці мають вчитися запускати компанії з малим бюджетом і звертати увагу на всі дрібниці в системі інновацій. Виконавчий директор ТОВ «Кей Ті Косметикс» Віталій Ткачук з досвіду власної компанії відмітив, що існує великий кадровий голод на фахівців з інтернет маркетингу, а послуги агентств Інтернет маркетингу досить дорогі.
Олег Савчук зауважив: «Карантин показав, що у розвитку підприємництва отримали дихання нові системи продажів, нові Інтернет технології. І саме ці тенденції отримають розвиток у майбутньому. Держава повинна бути зацікавленою у інвестиціях у цю сферу, а не лише шукати нові засоби до фіскалізації ІТ сфери».