На Київщині працюють над впорядкуванням системних проблем регулювання у сфері зовнішньої реклами
22 лютого завідувач Сектору Державної регуляторної служби у Київській області Оксана Круліковська взяла участь у роботі круглого столу на тему «Реклама і вивіски: як впорядкувати хаос?», на якому обговорювались системні проблеми регулювання у сфері зовнішньої реклами на національному та місцевому рівні експертами, представниками органів влади та бізнесу.
Були представлені пропозиції щодо вдосконалення законодавчого регулювання у сфері зовнішньої реклами експертами Програми USAID ЛЕВ, напрацьовані спільно з центральними і місцевими органами влади, а також галузевими і місцевими бізнес-асоціаціями.
Пропонується низка змін, які зможуть вирішити проблеми у цій сфері. Зокрема, серед пропозицій: розмежувати регулювання розміщення зовнішньої реклами і вивісок та табличок (для останніх встановлюються чіткі вимоги і не передбачено отримання дозволів). Окрім того, важливо запровадити єдиний порядок розміщення зовнішньої реклами (з урахуванням відмінностей процедури в межах і поза межами населених пунктів). Також необхідно встановити на рівні закону основні етапи процедури, порядок отримання необхідних погоджень, перелік документів для отримання дозволів (продовження, внесення змін до дозволів) на розміщення зовнішньої реклами.