У Києві працювали над пропозиціями щодо вдосконалення державного регулювання у сфері реклами
Днями в Українському кризовому медіа-центрі відбулося засідання круглого столу на тему «Реклама і вивіски: як впорядкувати хаос?», в якому взяли участь представники органів влади, бізнес-асоціацій у сфері зовнішньої реклами та експерти програми USAID ЛЕВ.
Учасники круглого столу обговорювали системні проблеми регулювання у сфері зовнішньої реклами на національному та місцевому рівні. Експертами програми USAID ЛЕВ були представлені пропозиції щодо вдосконалення законодавчого регулювання у сфері зовнішньої реклами.
У заході також взяв участь завідувач Сектору ДРС у м. Києві Олександр Соскін, який долучився до обговорення проблемних питань регулювання рекламної діяльності та у своєму виступі надав роз’яснення стосовно державного регулювання в сфері реклами та пропозиції щодо його вдосконалення.