Звернення громадян
Особистий прийом керівництвом
Графік особистого прийому громадян Головою Державної регуляторної служби України Кучером Олексієм Володимировичем тел. приймальні 239 76 00 (для запису) Адреса День прийому Години прийому м. Київ вул. Арсенальна, 9/11 Перший вівторок місяця з 15.00 до 17.00 Першим заступником Голови Державної регуляторної служби України Краснолуцьким Олександром Васильовичем тел. 239 76 26 (для запису) Адреса День прийому Години прийому […]
Прийом звернень громадян
Звернення можна надіслати поштовим відправленням на адресу: Державна регуляторна служба України, вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011 або електронним зверненням на e-mail: inform@drs.gov.ua. Відповідальний за роботу зі зверненнями громадян – Зайцева Надія Миколаївна, тел. 239-76-26. Вимоги до звернень Звернення може бути усним чи письмовим. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто […]
Гаряча лінія
На час воєнного стану також тимчасово звертатися на е-mail inform@drs.gov.ua Витяг з наказу Державної регуляторної служби України від 24.06.2021 № 221 «Про деякі питання розгляду звернень громадян у Державній регуляторній служби України» Робота “гарячої” телефонної лінії Державної регуляторної служби України Прийом телефонних дзвінків на “гарячу” телефонну лінію проводиться щоденно з 09:00 до 17:00 […]
Безоплатна правова допомога
Відповідно до статті 7 Закону України «Про безоплатну правову допомогу» (далі – Закон), безоплатна первинна правова допомога – вид державної гарантії, що полягає в інформуванні особи про її права і свободи, порядок їх реалізації, відновлення у випадку їх порушення та порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових […]
Підстави для відмови розгляду звернень
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Місцем проживання фізичної особи є житло, в якому вона проживає постійно або тимчасово. Житлом фізичної особи є житловий будинок, квартира, інше жиле приміщення, призначені та придатні для постійного або тимчасового проживання […]
Вимоги до звернень
Звернення може бути усним чи письмовим. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Звернення повинно містити: 1) ім’я та прізвище запитувача, поштову адресу […]
Види звернень
Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства. Заява (клопотання) – звернення громадян із […]
Загальна інформація
Розгляд звернень громадян у Державній регуляторній службі України здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Закон України «Про звернення громадян» стосується виключно фізичних осіб, що закріплено у статті 1 Закону України «Про звернення громадян», яка визначає, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій […]
Графік особистого прийому
Графік особистого прийому громадян Головою Державної регуляторної служби України Кучером Олексієм Володимировичем тел. приймальні 239 76 00 Адреса День прийому Години прийому м. Київ вул. Арсенальна, 9/11 Перший вівторок місяця з 15.00 до 17.00
Нормативно-правові акти
Конституція України (стаття 40) Закон України «Про звернення громадян» Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Постанова Верховного суду України від 31 жовтня 2019 року у справі № 813/1960/18 (Ця Постанова містить обов’язкові для застосування висновки щодо поширення дії […]