Звіти щодо розгляду звернень
Інформація про роботу зі зверненнями громадян в ДРС у 2021 році
Інформація про роботу зі зверненнями громадян в ДРС у 2022 році
Інформація про роботу зі зверненнями громадян в ДРС у 2023 році
Організовано та забезпечено роботу телефонної «гарячої лінії» ДРС, яка працює щоденно з 09.00 до 17.00.
У 2023 році було прийнято 214 дзвінків (у 2022 – 59, 2021 – 214).
Забезпечено розгляд звернень громадян та звернень громадських організацій, які надходять на електронну та поштову адреси ДРС.
Протягом 2023 року до ДРС надійшло 221 таке звернення.
2023 рік |
2022 рік |
2021 рік |
221 |
157 |
278 |
Відповідно до пунктів 36, 40 постанови Верховного Суду України від 31 жовтня 2019 року у справі № 813/1960/18 зазначено, що розгляд листів громадських організацій відбувається згідно з вимогами розгляду звернень громадян, передбачених Законом України «Про звернення громадян».
Так, у 2023 році на розгляд до ДРС надійшло 75 звернень громадських організацій та 146 звернень громадян. Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях найчастіше порушувалися питання щодо реалізації державної регуляторної політики, які включають, у тому числі, зауваження та пропозиції до проектів регуляторних актів, необхідність надання роз’яснень законодавства тощо.
Розподіл звернень за змістом порушених питань:
Територіальний розподіл звернень: