Звіти щодо розгляду звернень

 

Інформація про роботу зі зверненнями громадян в ДРС у 2021 році 

Інформація про роботу зі зверненнями громадян в ДРС у 2022 році 

 

Інформація про роботу зі зверненнями громадян в ДРС у 2023 році 

 

calendar-11555777

  Організовано та забезпечено роботу телефонної «гарячої лінії» ДРС, яка працює щоденно з 09.00 до 17.00.

   У 2023 році було прийнято 214 дзвінків (у 2022 – 59, 2021 – 214).

 

 Забезпечfile25ено розгляд звернень громадян та звернень громадських організацій, які надходять на електронну та поштову адреси ДРС.

     Протягом 2023 року до ДРС надійшло 221 таке звернення.

2023 рік

2022 рік

2021 рік

221

157

278

Відповідно до пунктів 36, 40 постанови Верховного Суду України від 31 жовтня 2019 року у справі № 813/1960/18 зазначено, що розгляд листів громадських організацій відбувається згідно з вимогами розгляду звернень громадян, передбачених Законом України «Про звернення громадян».

Так, у 2023 році на розгляд до ДРС надійшло 75 звернень громадських організацій та 146 звернень громадян. Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях найчастіше порушувалися питання щодо реалізації державної регуляторної політики, які включають, у тому числі, зауваження та пропозиції до проектів регуляторних актів, необхідність надання роз’яснень законодавства тощо.

  Розподіл звернень за змістом порушених питань:

Територіальний розподіл звернень: