Звіти щодо розгляду звернень
Інформація про роботу зі зверненнями громадян в ДРС у 2021 році
Інформація про роботу зі зверненнями громадян в ДРС у 2022 році
Інформація про роботу зі зверненнями громадян в ДРС у 2023 році
Інформація про роботу зі зверненнями громадян в ДРС у 2024 році
У 2024 році
Забезпечено роботу телефонної «гарячої лінії», яка працює щоденно з 09.00 до 17.00.
У 2024 році було прийнято 251 дзвінків(у 2023 –214) та дано роз’яснення.
Забезпечено розгляд звернень громадян та звернень громадських організацій, які надходять на електронну та поштову адреси ДРС.
Протягом 2024 року до ДРС надійшло 270 таких звернень.
2024 рік |
2023 рік |
2022 рік |
270 |
221 |
157 |
Відповідно до пунктів 36, 40 постанови Верховного Суду України від 31 жовтня 2019 року у справі № 813/1960/18 зазначено, що розгляд листів громадських організацій відбувається згідно з вимогами розгляду звернень громадян, передбачених Законом України «Про звернення громадян».
Зокрема, у 2024 році на розгляд до ДРС надійшло 75 звернення громадських організацій та 146 звернень громадян. Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях найчастіше порушувалися питання щодо реалізації державної регуляторної політики, які включають, у тому числі, зауваження та пропозиції до проектів регуляторних актів, необхідність надання роз’яснень законодавства, роз’яснень щодо проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) на період воєнного стану (постанова КМУ № 303 від 13.03.2022 ), з питань ліцензування та дозвільної системи, тощо.
Розподіл звернень за змістом порушених питань:
Територіальний розподіл звернень: