Гаряча лінія
На час воєнного стану також тимчасово звертатися на е-mail inform@drs.gov.ua
Витяг з наказу
Державної регуляторної служби України
від 24.06.2021 № 221
«Про деякі питання розгляду звернень громадян
у Державній регуляторній служби України»
Робота “гарячої” телефонної лінії
Державної регуляторної служби України
- Прийом телефонних дзвінків на “гарячу” телефонну лінію проводиться щоденно з 09:00 до 17:00 за телефоном (044) 239-76-26.
- Роботу “гарячої” телефонної лінії ДРС організовує та забезпечує Сектор звернень громадян.
- Основними завданнями роботи “гарячої” телефонної лінії є:
надання довідково-консультативної допомоги громадянам, які звертаються на “гарячу” телефонну лінію з питань, що стосуються діяльності ДРС;
прийняття, реєстрація та облік пропозицій, заяв і скарг громадян з питань, що стосуються діяльності ДРС.
- Питання, з якими звертаються громадяни, вирішуються за можливості під час телефонної розмови.
- Усі телефонні дзвінки на “гарячу” телефонну лінію фіксуються в журналі, який знаходиться у структурному підрозділі, що організовує та забезпечує роботу “гарячої” телефонної лінії ДРС за встановленою формою (див. нижче).
- Якщо під час телефонної розмови з’ясовується, що питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції ДРС, посадова особа, яка здійснює телефонну розмову, пояснює громадянину, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, установи чи організації слід звернутися для вирішення цього питання.
- Громадянин має право залишити усне звернення. Таке звернення фіксується у формі реєстрації усного звернення, що подається на особистому прийомі громадян або за допомогою засобів телефонного зв’язку через телефонну “гарячу лінію” (додаток 1) та реєструються Сектором звернень громадян в тому самому порядку, що й письмові звернення.
- Інформація щодо роботи “гарячої” телефонної лінії оприлюднюється на офіційному веб-сайті ДРС.
- У разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, посадовій особі, що здійснює прийом телефонного дзвінка рекомендується повідомити громадянина про неприпустимість таких висловлювань та припинити з ним спілкування.
ФОРМА
реєстрації усного звернення, що подається на особистому прийомі громадян або за допомогою засобів телефонного зв’язку через телефонну “гарячу лінію” Державної регуляторної служби України
Орган держаної влади |
Державна регуляторна служба України |
Заявник |
_____________________________________________________ |
Стислий зміст заяви, пропозиції, скарги |
|
Форма надходження |
|
Відповідь надати: |
|
на поштову адресу |
_______________________________________________________ |
на електронну адресу |
_______________________________________________________ |
______________ |
________________________________________ |