Державна регуляторна служба України

Завжди на боці бізнесу!

Сторінка: https://www.drs.gov.ua/nocategory/u-kropyvnytskomu-vynesly-na-obgovorennya-pidpryyemtsiv-proekty-rishen-shhodo-rozmishhennya-zovnishnoyi-reklamy/

У Кропивницькому винесли на обговорення підприємців проекти рішень щодо розміщення зовнішньої реклами

21.12.2016

Д13-10-138-foto-1нями фахівці Сектору Державної регуляторної служби у Кіровоградській області взяли участь у нараді з питань обговорення проекту розпорядження Голови Кіровоградської обласної державної адміністрації «Про затвердження Порядку видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів у Кіровоградській області».

На заході були присутні представники громадських об’єднань малого та середнього бізнесу Кіровоградщини, антикорупційних організацій, розповсюджувачі реклами,.

На прикладі проекту даного розпорядження фахівці Державної регуляторної служби України пояснили присутнім процес підготовки аналізу регуляторного впливу та його складової – М-тесту.

Підприємці надали цифри для розрахунку такого аналізу та оцінили витрати як суб’єктів господарювання, так і органів влади.

Найбільший резонанс у присутніх викликало питання щодо переліку документів для отримання дозволу.

Відповідно до Типових правил розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2012 року № 1135, для одержання дозволу заявник або уповноважена ним особа подає заяву, в якій повинна міститися така інформація:

Жодного іншого документа для отримання дозволу не потрібно.

Відсутні вимоги щодо надання будь яких графічних матеріалів та документи, що підтверджують підстави набуття права користування таким місцем та строк користування.

У підприємців області виникли сумніви щодо якісної перевірки інформації, наданої в заяві, органами виконавчої влади області, за причини недостатньої ресурсної забезпеченості, і вчасної видачі такого дозволу.

На їх думку існує ризик встановлення рекламних конструкцій поза межами населених пунктів без додержання норм та безпекових правил, визначених законодавством. А у випадку  використання принципу «мовчазної згоди» такі конструкції будуть встановлюватися на законних підставах.

Представники громадських об’єднань підприємців вирішили підготувати звернення до Державної регуляторної служби України як уповноваженого органа з питань дозвільної системи та регуляторної політики щодо існуючих проблем та необхідності змін у законодавстві з питань розміщення реклами.

Питаннями розміщення зовнішньої реклами опікуються і у виконавчому комітеті Кіровоградської міської ради, де готуються зміни до рішення виконавчого комітету Кіровоградської міської ради від 09 лютого 2009 року № 195 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами  в м. Кіровограді та Порядку визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розташування рекламних засобів».

З метою надання методичної допомоги у підготовці аналізу регуляторного впливу та Тесту малого бізнесу 18 листопада 2016 року фахівцями Сектору у Кіровоградській області проведено робочу зустріч з представниками управління містобудування та архітектури Кіровоградської міської ради.

Участь представників Державної регуляторної служби України у заходах з підготовки та обговорення проектів регуляторних актів дозволить не тільки забезпечити дотримання регуляторного законодавства органами влади, а і стимулювати підприємців до участі у регуляторній діяльності та формування сприятливого бізнес-клімату в області.

Натисніть для друку