Під час засідання Колегії ДРС йшлося про організацію роботи зі зверненнями громадян
Державною регуляторною службою України забезпечено:
- Прийом звернень громадян на електронну та поштову адреси.
- Відпрацьовано систему надання оперативних відповідей на такі звернення.
- Організовано роботу телефонної «гарячої лінії», яка працює в понеділок, середу з 14.00 до 16.00. За 5 місяців 2019 року було прийнято 87 дзвінків.
Про це йшлося під час засідання під час чергового засідання Колегії ДРС, яке відбулося 11 червня.
За 5 місяців 2019 року до ДРС надійшло 99 звернень громадян, у 2018 році – 346.
Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях з більшості регіонів України частіше порушувалися питання:
За 5 місяців 2019 року щодо:
- Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 3 звернення.
- Фінансової, податкової політики – 2 звернення.
- Комунального господарства – 1 звернення.
- Екологія та природні ресурси – 1 звернення.
- Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1 звернення.
- Діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади – 91 звернень.
За 2018 рік:
- Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 14 звернень.
- Житлової політики – 1 звернення.
- Праці – 1 звернення.
- Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2 звернення.
- Діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади – 320 звернень.
- Туризму – 1 звернення.
- Діяльності органів місцевого самоврядування – 5 звернень.
- Інші питання – 2 звернення.
За результатами аналізу звернень за змістом тематичних питань та напрямами діяльності ДРС порушувались такі питання за період 5 місяців 2019 року:
- Регуляторна діяльність – 19 звернень.
- Дерегуляція – 6 звернень.
- Ліцензування та дозвільна система – 18 звернень.
- Нагляд і контроль – 33 звернення.
- Інші (юридично-правові, кадрові, організаційні, тощо) – 23 звернення.
У 2018 році:
- Регуляторна діяльність і дерегуляція – 69 звернень
- Ліцензування та дозвільна система – 50 звернення
- Нагляд і контроль – 131 звернень
- Інші (юридично-правові, кадрові, організаційні, тощо) – 84 звернень
Звернення громадян, які надійшли на адресу ДРС за період 5 місяців 2019 року були розглянуті у відповідні строки, що свідчить про якісну роботу всіх структурних підрозділів ДРС та безпосередню участь сектору звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю у організації роботи щодо розгляду звернень громадян.
Публічна інформація
Спеціальним структурним підрозділом, що організовує в установленому порядку роботу з запитами на публічну інформацію, розпорядником якої є ДРС, – визначено сектор звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю.
За період 2018 року та 5 місяців 2019 року в ДРС було розглянуто 210 запитів на публічну інформацію, а саме:
Всього надійшло запитів на інформацію, у тому числі від: |
За 2018 рік |
За 5 місяців 2019 року |
фізичних осіб |
90 |
35 |
юридичних осіб |
34 |
12 |
об’єднань громадян без статусу юридичної особи |
28 |
9 |
представників ЗМІ |
2 |
0 |
Всього: |
154 |
56 |
Регуляторна політика |
47 |
29 |
Дерегуляція |
|
3 |
Дозвільна система та ліцензування |
13 |
4 |
Діяльність ДРС |
35 |
5 |
Державний нагляд (контроль) |
48 |
7 |
Інше |
11 |
8 |
Необхідно звернути увагу, що велика кількість запитів на публічну інформацію, які надходить на адресу ДРС, окрім прохання надати публічну інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», містять прохання надати роз’яснення вимог діючого законодавства України.
У зв’язку з цим, такі запити кваліфікуються і, відповідно, розглядаються ДРС згідно з вимогами норм Закону України «Про звернення громадян».
Запити на публічну інформацію, які надійшли на адресу ДРС за період 5 місяців 2019 року були розглянуті у відповідні строки їх розгляду, що свідчить про якісну роботу всіх структурних підрозділів ДРС та безпосередню участь сектору звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю у організації роботи щодо розгляду запитів на публічну інформацію.
Нагадаємо, ДРС забезпечує реалізацію громадянами конституційного права на звернення відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України.
Електронне діловодство усіх вхідних документів здійснюється сектором документального забезпечення та контролю за виконанням Управління інформаційного-організаційного забезпечення діяльності служби. Документальне діловодство за зверненнями громадян здійснюється сектором звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю.