Державна регуляторна служба України

Завжди на боці бізнесу!

Сторінка: https://www.drs.gov.ua/press-room/pid-chas-zasidannya-kolegiyi-drs-jshlosya-pro-organizatsiyu-roboty-zi-zvernennyamy-gromadyan/

Під час засідання Колегії ДРС йшлося про організацію роботи зі зверненнями громадян

14.06.2019

Державною регуляторною службою України забезпечено:

62443476_2227286130719027_4807705117476257792_nПро це йшлося під час засідання під час чергового засідання Колегії ДРС, яке відбулося 11 червня.

Переглянути фотоальбом

За 5 місяців 2019 року до ДРС надійшло 99 звернень громадян, у 2018 році – 346.

Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях з більшості регіонів України частіше порушувалися питання:

За 5 місяців 2019 року щодо:

  1. Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 3 звернення.
  2. Фінансової, податкової політики – 2 звернення.
  3. Комунального господарства – 1 звернення.
  4. Екологія та природні ресурси – 1 звернення.
  5. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1 звернення.
  6. Діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади – 91 звернень.

За 2018 рік:

  1. Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 14 звернень.
  2. Житлової політики – 1 звернення.
  3. Праці – 1 звернення.
  4. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2 звернення.
  5. Діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади – 320 звернень.
  6. Туризму – 1 звернення.
  7. Діяльності органів місцевого самоврядування – 5 звернень.
  8. Інші питання – 2 звернення.

За результатами аналізу звернень за змістом тематичних питань та напрямами діяльності ДРС порушувались такі питання за період 5 місяців 2019 року:

  1. Регуляторна діяльність – 19 звернень.
  2. Дерегуляція – 6 звернень.
  3. Ліцензування та дозвільна система – 18 звернень.
  4. Нагляд і контроль – 33 звернення.
  5. Інші (юридично-правові, кадрові, організаційні, тощо) – 23 звернення.

У 2018 році:

  1. Регуляторна діяльність і дерегуляція – 69 звернень
  2. Ліцензування та дозвільна система – 50 звернення
  3. Нагляд і контроль – 131 звернень
  4. Інші (юридично-правові, кадрові, організаційні, тощо) – 84 звернень

Звернення громадян, які надійшли на адресу ДРС за період 5 місяців 2019 року були розглянуті у відповідні строки, що свідчить про якісну роботу всіх структурних підрозділів ДРС та безпосередню участь сектору звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю у організації роботи щодо розгляду звернень громадян.

9d03399e0f12a9b4547f058bf4acbf83Публічна інформація

Спеціальним структурним підрозділом, що організовує в установленому порядку роботу з запитами на публічну інформацію, розпорядником якої є ДРС, – визначено сектор звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю.

За період 2018 року та 5 місяців 2019 року в ДРС було розглянуто 210 запитів на публічну інформацію, а саме:

Всього надійшло запитів на інформацію, у тому числі від:

За 2018 рік

За 5 місяців 2019 року

фізичних осіб

90

35

юридичних осіб

34

12

об’єднань громадян без статусу юридичної особи

28

9

представників ЗМІ

2

0

Всього:

154

56

Регуляторна політика

47

29

Дерегуляція

 

3

Дозвільна система та ліцензування

13

4

Діяльність ДРС

35

5

Державний нагляд (контроль)

48

7

Інше

11

8

cropped-picture-of-young-ma-minНеобхідно звернути увагу, що велика кількість запитів на публічну інформацію, які надходить на адресу ДРС, окрім прохання надати публічну інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», містять прохання надати роз’яснення вимог діючого законодавства України.

У зв’язку з цим, такі запити кваліфікуються і, відповідно, розглядаються ДРС згідно з вимогами норм Закону України «Про звернення громадян».

Запити на публічну інформацію, які надійшли на адресу ДРС за період 5 місяців 2019 року були розглянуті у відповідні строки їх розгляду, що свідчить про якісну роботу всіх структурних підрозділів ДРС та безпосередню участь сектору звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю у організації роботи щодо розгляду запитів на публічну інформацію.

78c7f494b7c3a30a460e03a103bedb0fНагадаємо, ДРС забезпечує реалізацію громадянами конституційного права на звернення відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України.

Електронне діловодство усіх вхідних документів здійснюється сектором документального забезпечення та контролю за виконанням Управління інформаційного-організаційного забезпечення діяльності служби. Документальне діловодство за зверненнями громадян здійснюється сектором звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю.

 

 

Натисніть для друку