Сторінка: https://www.drs.gov.ua/press-room/pid-chas-zasidannya-kolegiyi-drs-jshlosya-pro-organizatsiyu-roboty-zi-zvernennyamy-gromadyan/
Державною регуляторною службою України забезпечено:
Про це йшлося під час засідання під час чергового засідання Колегії ДРС, яке відбулося 11 червня.
За 5 місяців 2019 року до ДРС надійшло 99 звернень громадян, у 2018 році – 346.
Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях з більшості регіонів України частіше порушувалися питання:
За 5 місяців 2019 року щодо:
За 2018 рік:
За результатами аналізу звернень за змістом тематичних питань та напрямами діяльності ДРС порушувались такі питання за період 5 місяців 2019 року:
У 2018 році:
Звернення громадян, які надійшли на адресу ДРС за період 5 місяців 2019 року були розглянуті у відповідні строки, що свідчить про якісну роботу всіх структурних підрозділів ДРС та безпосередню участь сектору звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю у організації роботи щодо розгляду звернень громадян.
Публічна інформація
Спеціальним структурним підрозділом, що організовує в установленому порядку роботу з запитами на публічну інформацію, розпорядником якої є ДРС, – визначено сектор звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю.
За період 2018 року та 5 місяців 2019 року в ДРС було розглянуто 210 запитів на публічну інформацію, а саме:
Всього надійшло запитів на інформацію, у тому числі від: |
За 2018 рік |
За 5 місяців 2019 року |
фізичних осіб |
90 |
35 |
юридичних осіб |
34 |
12 |
об’єднань громадян без статусу юридичної особи |
28 |
9 |
представників ЗМІ |
2 |
0 |
Всього: |
154 |
56 |
Регуляторна політика |
47 |
29 |
Дерегуляція |
|
3 |
Дозвільна система та ліцензування |
13 |
4 |
Діяльність ДРС |
35 |
5 |
Державний нагляд (контроль) |
48 |
7 |
Інше |
11 |
8 |
Необхідно звернути увагу, що велика кількість запитів на публічну інформацію, які надходить на адресу ДРС, окрім прохання надати публічну інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», містять прохання надати роз’яснення вимог діючого законодавства України.
У зв’язку з цим, такі запити кваліфікуються і, відповідно, розглядаються ДРС згідно з вимогами норм Закону України «Про звернення громадян».
Запити на публічну інформацію, які надійшли на адресу ДРС за період 5 місяців 2019 року були розглянуті у відповідні строки їх розгляду, що свідчить про якісну роботу всіх структурних підрозділів ДРС та безпосередню участь сектору звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю у організації роботи щодо розгляду запитів на публічну інформацію.
Нагадаємо, ДРС забезпечує реалізацію громадянами конституційного права на звернення відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України.
Електронне діловодство усіх вхідних документів здійснюється сектором документального забезпечення та контролю за виконанням Управління інформаційного-організаційного забезпечення діяльності служби. Документальне діловодство за зверненнями громадян здійснюється сектором звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю.