Notice: Object of class WP_Term could not be converted to int in /home/siteadm/public_html/wp-includes/class-wp-term-query.php on line 788

При ДРС запрацювала Рада з питань державного нагляду (контролю)

03.03.2017

3 березня у ДРС відбулося перше засідання Ради з питань державного нагляду (контролю). На виконання Порядку надання погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) на підставі обґрунтованого звернення фізичної особи про порушення суб’єктом господарювання її законних прав, затвердженого спільним наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Державної регуляторної служби України від 20.01.2017 №56/5  Державною регуляторною службою України створено Раду з питань державного нагляду (контролю) та затверджено її склад.

На засіданні було розглянуто 62 звернення органів державного нагляду (контролю) щодо надання погодження на проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) на підставі обґрунтованого звернення фізичної особи. Так за результатами засідання було прийнято рішення рекомендувати ДРС погодити проведення позапланових перевірок у 25 випадках. Іншим відмовлено у погодженні проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю), у зв’язку з відсутністю  інформації, а саме відомостей про:

– найменування суб’єкта господарювання – юридичної особи та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід;

– місцезнаходження суб’єкта господарювання – юридичної особи та/або його відокремленого підрозділу, місце проживання фізичної особи – підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід;

– питання, необхідність перевірки якого стала підставою для здійснення позапланового заходу;

– нормативно-правові акти, норми яких порушено.    

Також розглядались організаційні питання роботи Ради з питань державного нагляду (контролю).

Погодження проведення перевірок будуть опубліковані згодом на сайті ДРС за посиланням Розгляд звернень щодо погодження перевірок.