Державна регуляторна служба України

Завжди на боці бізнесу!

Сторінка: https://www.drs.gov.ua/press-room/sered-organiv-mistsevogo-samovryaduvannya-u-2019-rotsi-krashhe-rahuvaly-vytraty-malogo-biznesu-u-vinnytskij-dnipropetrovskij-donetskij-zakarpatskij-lvivskij-ternopilskij-ta-chernigivskij-oblastyah/

Серед органів місцевого самоврядування у 2019 році краще рахували витрати малого бізнесу у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Закарпатській, Львівській, Тернопільській та Чернігівській областях

06.02.2020

В рамках підготовки аналізу регуляторного впливу проведення М-тесту потребували всі проекти регуляторних актів, що були надіслані до ДРС упродовж 2019 року.

За результатами проведеного аналізу 3431 проектів регуляторних актів, М-тест проведено до 2577 проектів. Отже, рівень дотримання вимог Методики в частині застосування органами місцевого самоврядування М-тесту склав у 2019 році 75%, тоді як у 2018 році цей показник становив 64% від кількості проектів, які потребували його проведення.

Разом з тим, рівень дотримання вимог Методики в частині проведення М-тесту органами місцевого самоврядування у регіональному розрізі відрізняється. М-тест обов’язково проводиться у разі, якщо частка мікро- та малих бізнесів перевищує 10% у полі регулювання, яке розглядається.

BusinessНайкращий рівень виконання органами місцевого самоврядування вимоги Методики в частині проведення М-тесту виявлено у 8 областях:

byznesУ цих областях показник проведення М-тесту до проектів регуляторних актів склав 82% та вище, при середньому по Україні – 74%. Покращили свою роботу у цьому напрямку у 1,5 – 2 рази у порівнянні із 2018 роком органи місцевого самоврядування Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернігівської областей.

Нагадаємо, М-тест або тест малого підприємництва – складова аналізу регуляторного впливу, він суттєво посилює спроможність громадянського суспільства, зокрема бізнес спільноти, впливати на ухвалення рішень органами влади. Унікальна здатність М-тесту надавати вимірювану (числову) інформацію перетворює АРВ на доказовий документ, що дозволяє обрати найкраще із запропонованих альтернативних рішень.

Раніше ми вже оприлюднювали інформацію про регуляторну активність органів місцевого самоврядування у 2019 році та інформацію про стан дотримання органами місцевого самоврядування принципів регуляторної політики і процедурних вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

#ЗвітДРС2019

 

Натисніть для друку