Сторінка: https://www.drs.gov.ua/press-room/u-drs-proanalizuvaly-robotu-iz-zvernennyamy-gromadyan-ta-zapytamy-na-publichnu-informatsiyu-za-try-roky/
Документальне діловодство за зверненнями громадян здійснюється сектором звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю. Розгляд звернень забезпечується усіма департаментами Служби відповідно до компетенції.
В ДРС забезпечено:
Протягом 2015 року до ДРС надійшло 210 звернень, при цьому кількість громадян, що звернулись складає 433. Це пояснюється тим, що звернення можуть бути колективними, тобто підписані декількома громадянами.
Протягом 2016 року до ДРС надійшло 230 звернень, при цьому кількість громадян, що звернулись складає 470.
Протягом 2017 року до ДРС надійшло 480 звернень громадян, при цьому кількість громадян, що звернулись складає 588.
Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях з більшості регіонів України частіше порушувалися питання:
За 2015 рік:
За 2016 рік:
За 2017 рік:
За результатами аналізу звернень за змістом тематичних питань та напрямами діяльності ДРС порушувались такі питання за період 2015 року:
За результатами аналізу звернень за змістом тематичних питань та напрямами діяльності ДРС порушувались такі питання за період 2016 року:
За результатами аналізу звернень за змістом тематичних питань та напрямами діяльності ДРС порушувались такі питання за період 2017 року:
24 звернення з питань процедури погодження ДРС регуляторних актів;
19 звернень з питань порушення органами місцевого самоврядування порядку прийняття регуляторних актів;
37 звернень з питань роз’яснення законодавства щодо застосування регуляторної діяльності та інше;
115 звернень стосовно діяльності страхових компаній;
14 звернень з питань перевірки Ліцензійних умов, правомірності отримання ліцензії;
12 звернень з питань роз’яснення законодавства щодо ліцензійної діяльності;
10 звернень з питань роз’яснення законодавства щодо видачі дозволів;
18 звернень з питань порядку погодження перевірок суб’єктам господарювання;
79 звернень з питань надання роз’яснень законодавства нагляду і контролю.
Звернень, які не відносяться до компетенції ДРС надійшло 107.
Спеціальним структурним підрозділом, що організовує в установленому порядку роботу з запитами на публічну інформацію, розпорядником якої є ДРС – є сектор звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду і контролю та контролю.
За період 2015, 2016, 2017 років в ДРС було розглянуто 412 запитів на публічну інформацію, а саме:
Всього надійшло запитів на інформацію, у тому числі від: |
За 2015 рік |
За 2016 рік |
За 2017 рік |
фізичних осіб |
55 |
76 |
103 |
юридичних осіб |
27 |
32 |
47 |
об’єднань громадян без статусу юридичної особи |
15 |
22 |
26 |
представників ЗМІ |
– |
7 |
2 |
Всього: |
97 |
137 |
178 |
Зміст запитів |
|||
Регуляторна політика |
22 |
39 |
53 |
Дозвільна система та ліцензування |
18 |
30 |
18 |
Діяльність ДРС |
7 |
29 |
38 |
Державний нагляд (контроль) |
22 |
11 |
41 |
Інше |
28 |
28 |
28 |