Державна регуляторна служба України

Завжди на боці бізнесу!

Сторінка: https://www.drs.gov.ua/press-room/u-drs-proanalizuvaly-robotu-iz-zvernennyamy-gromadyan-ta-zapytamy-na-publichnu-informatsiyu-za-try-roky/

У ДРС проаналізували роботу зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію за три роки

09.01.2018

1Документальне діловодство за зверненнями громадян здійснюється сектором звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду та контролю. Розгляд звернень забезпечується усіма департаментами Служби відповідно до компетенції.

В ДРС забезпечено:

Протягом 2015 року до ДРС надійшло 210 звернень, при цьому кількість громадян, що звернулись складає 433. Це пояснюється тим, що звернення можуть бути колективними, тобто підписані декількома громадянами.

Протягом 2016 року до ДРС надійшло 230 звернень, при цьому кількість громадян, що звернулись складає 470.

Протягом 2017 року до ДРС надійшло 480 звернень громадян, при цьому кількість громадян, що звернулись складає 588.

Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях з більшості регіонів України частіше порушувалися питання:

За 2015 рік:

  1. Щодо економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 142 звернення
  2. Фінансова, податкова, митна політика – 20
  3. Соціальний захист – 11
  4. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1
  5. Діяльності місцевих органів виконавчої влади – 22
  6. Земельні відносини – 2
  7. Транспорт – 8
  8. Інші питання – 6

За 2016 рік:

  1. Щодо економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 200 звернень
  2. Фінансова, податкова, митна політика – 4
  3. Праця – 2
  4. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3
  5. Діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади – 19
  6. Інші питання – 2

За 2017 рік:

  1. Щодо економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 454 звернення
  2. Щодо діяльності місцевих органів виконавчої влади – 6
  3. Інші питання – 20

За результатами аналізу звернень за змістом тематичних питань та напрямами діяльності ДРС порушувались такі питання за період 2015 року:

  1. Регуляторна діяльність і дерегуляція – 31 звернення;
  2. Ліцензування та дозвільна система – 43 звернення;
  3. Інші (юридично-правові, кадрові, організаційні, нагляд і контроль тощо) – 57 звернень;
  4. Звернення, які не відносяться до компетенції ДРС – 79 звернень.

За результатами аналізу звернень за змістом тематичних питань та напрямами діяльності ДРС порушувались такі питання за період 2016 року:

  1. Регуляторна діяльність і дерегуляція – 58 звернень;
  2. Ліцензування та дозвільна система – 44 звернення;
  3. Нагляд і контроль – 23 звернення;
  4. Інші (юридично-правові, кадрові, організаційні, тощо) – 28 звернень;
  5. Звернення, які не відносяться до компетенції ДРС – 77 звернень.

За результатами аналізу звернень за змістом тематичних питань та напрямами діяльності ДРС порушувались такі питання за період 2017 року:

  1. Регуляторна діяльність і дерегуляція – 80 звернень, з яких:

24 звернення з питань процедури погодження ДРС регуляторних актів;

19 звернень з питань порушення органами місцевого самоврядування порядку прийняття регуляторних актів;

37 звернень з питань роз’яснення законодавства щодо застосування регуляторної діяльності та інше;

  1. Ліцензування та дозвільна система – 151 звернення, з яких:

115 звернень стосовно діяльності страхових компаній;

14 звернень з питань перевірки Ліцензійних умов, правомірності отримання ліцензії;

12 звернень з питань роз’яснення законодавства щодо ліцензійної діяльності;

10 звернень з питань роз’яснення законодавства щодо видачі дозволів;

  1. Нагляд і контроль – 97 звернень, з яких:

18 звернень з питань порядку погодження перевірок суб’єктам господарювання;

79 звернень з питань надання роз’яснень законодавства нагляду і контролю.

  1. Інші (юридично-правові, кадрові, організаційні, тощо) – 45 звернень.
  2. Надходження звернень за територіальними ознаками:
  1. Автономна республіка Крим – 0
  2. Вінницька область – 5
  3. Волинська область – 5
  4. Дніпропетровська область – 98
  5. Донецька область – 4
  6. Житомирська область – 3
  7. Закарпатська область – 4
  8. Запорізька область – 19
  9. Івано-Франківська область – 9
  10. Київська область – 47
  11. Кіровоградська область – 2
  12. Луганська область – 0
  13. Львівська область – 28
  14. Миколаївська область – 18
  15. Одеська область – 25
  16. Полтавська область – 16
  17. Рівненська область – 2
  18. Сумська область – 5
  19. Тернопільська область – 4
  20. Харківська область – 26
  21. Херсонська область – 1
  22. Хмельницька область – 0
  23. Черкаська область – 4
  24. Чернівецька область – 3
  25. Чернігівська область – 8
  26. м. Київ – 115
  27. м. Севастополь – 0
  28. Електронна адреса без регіону – 29

Звернень, які не відносяться до компетенції ДРС надійшло 107.

Спеціальним структурним підрозділом, що організовує в установленому порядку роботу з запитами на публічну інформацію, розпорядником якої є ДРС – є сектор звернень громадян Департаменту правової роботи і державного нагляду і контролю та контролю.

За період 2015, 2016, 2017 років в ДРС було розглянуто 412 запитів на публічну інформацію, а саме:

Всього надійшло запитів на інформацію, у тому числі від:

За 2015 рік

За 2016 рік

За 2017 рік

фізичних осіб

55

76

103

юридичних осіб

27

32

47

об’єднань громадян без статусу юридичної особи

15

22

26

представників ЗМІ

7

2

Всього:

97

137

178

Зміст запитів

Регуляторна політика

22

39

53

Дозвільна система та ліцензування

18

30

18

Діяльність ДРС

7

29

38

Державний нагляд (контроль)

22

11

41

Інше

28

28

28

 

Натисніть для друку