У ДРС проаналізували роботу зі зверненнями громадян у 2019 році
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України ДРС забезпечує реалізацію громадянами конституційного права на звернення.
Державною регуляторною службою України забезпечено:
- прийом звернень громадян в електронному та паперовому виді, відпрацьовано систему надання оперативних відповідей на такі звернення;
- роботу телефонної «гарячої лінії», яка працює в понеділок, середу з 14.00 до 16.00 за телефоном 239-76-26.
У переважній більшості випадків звернення до ДРС надходили електронною поштою – 125 звернень, але все ще громадяни надсилають паперові звернення поштою – 33 звернення та приносять особисто – 1 звернення.
Протягом 2019 року до ДРС надійшло 209 звернень громадян. У 2018 році – 346, а у 2017 році – 480 звернень.
Крім того, до ДРС надійшло 159 запитів на публічну інформацію.
Найчастіше запитували правову, статистичну, довідкову інформацію, а також інформацію про діяльність ДРС та інші види інформації.
Запитувачі публічної інформації |
2019
|
2018 |
2017 |
2016 |
2015 |
Фізичні особи |
104 |
90 |
103 |
76 |
55 |
Юридичні особи |
37 |
34 |
47 |
32 |
27 |
Об’єднання громадян без статусу юридичної особи |
17 |
28 |
26 |
22 |
15 |
Представники ЗМІ |
1 |
2 |
2 |
7 |
– |
Всього: |
159 |
154 |
178 |
137 |
97 |