У ДРС проаналізували роботу зі зверненнями громадян у першому півріччі 2020 року

07.07.2020

pexels-photo-68763Нагадаємо, Державна регуляторна служба України забезпечує реалізацію громадянами конституційного права на звернення відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України.

Державною регуляторною службою України забезпечено:

  • Прийом звернень громадян на електронну та поштову адреси. У переважній більшості випадків звернення до ДРС надходили електронною поштою, але все ще громадяни надсилають і паперові звернення поштою. У ДРС відпрацьовано систему надання оперативних відповідей на всі звернення.
  • Організовано роботу телефонної «гарячої лінії», яка працює в понеділок та середу з 14.00 до 16.00, за телефоном 239-76-26. У ІІ кварталі 2020 року було прийнято 88 дзвінків.

Протягом І півріччя 2020 року до ДРС надійшло 104 звернення громадян. Найчастіше звернення стосувалися потреби у роз’ясненнях щодо діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади, а також фінансової, податкової та митної політики.