Сторінка: https://www.drs.gov.ua/press-room/z-yakymy-pytannyamy-zvertalysya-drs-u-2019-rotsi/
Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях з більшості регіонів України частіше порушувалися питання:
Найбільше до ДРС звертались з питань діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади і самоврядування.
За територіальністю звернення поділяються за наступними регіонами:
1.Автономна республіка Крим – 0
2. Вінницька область – 5
3. Волинська область – 4
4. Дніпропетровська область – 14
5. Донецька область – 9
6. Житомирська область – 4;
7. Закарпатська область – 2;
8. Запорізька область – 5;
9. Івано-Франківська область – 1;
10. Київська область – 16;
11. Кіровоградська область – 6;
12. Луганська область – 0;
13. Львівська область – 14;
14. Миколаївська область – 6;
15. Одеська область – 14;
16. Полтавська область – 9;
17. Рівненська область – 3;
18. Сумська область – 0;
19. Тернопільська область – 8;
20. Харківська область – 14;
21. Херсонська область – 2;
22. Хмельницька область – 5;
23. Черкаська область – 5;
24. Чернівецька область – 5;
25. Чернігівська область – 5;
26. м. Київ – 42;
27. м. Севастополь – 0.
Звернення громадян, які надійшли на адресу ДРС за період 2019 року були розглянуті у відповідні строки їх розгляду, що свідчить про якісну роботу всіх структурних підрозділів Державної регуляторної служби України.
Нагадаємо, раніше ми вже знайомили зі статистикою щодо звернень громадян щодо звернень громадян станом на 26 грудня 2019 року. За останній тиждень додалися ще 3 звернення громадян. Отже, протягом 2019 року до ДРС надійшло 211 звернень громадян, при цьому кількість громадян, що звернулись складає 355. Також, до ДРС надійшло 53 звернення, які не відносяться до її компетенції. У переважній більшості випадків звернення до ДРС надходили електронною поштою.
#Звіт2019