Сторінка: https://www.drs.gov.ua/press-room/zavershyly-tsykl-treningiv-iz-fahivtsyamy-komitetu-regulyatornoyi-polityky-oecr/
Переймання передового міжнародного досвіду кращих регуляторних практик і підходів, навіть у найважчий воєнний час, дає потужний поштовх для провадження важливих трансформаційних процесів у країні на шляху до її відновлення та інтеграції в європейську спільноту.
Одним із таких сприятливих поштовхів є поглиблена послідовна співпраця з Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), в рамках якої відбувся цикл семінарів від Комітету регуляторної політики ОЕСР, останній з яких завершився вчора обговоренням актуальної теми «Адміністративного спрощення».
На семінарі, разом зі спікерами ОЕСР, розглядали сучасні дієві інструменти спрощення, знайомились з уніфікованою моделлю стандартних витрат та досліджували конкретні приклади роботи з адміністративного спрощення, яке проводиться в країнах Латинської Америки.
Зокрема, обговорювали цікавий новий досвід виразу адміністративного навантаження в грошовій формі, що наглядно демонструє прямі втрати для економіки через громоздкість бюрократичних процедур, що є абсолютно недоречним у сьогоднішніх умовах війни, коли і бізнес, і державні сектори економіки півтора року протистоять зовнішній агресії, адже значна частина підприємств зазнала збитків через порушення логістики, руйнування, пошкодження, втрату працівників.
Тому, господарська діяльність в Україні на сьогодні, як ніколи, потребує підтримки і сприяння у вигляді усунення адміністративних перепон на шляху до відновлення та розвитку, оскільки певні системи отримання дозволів та супровідних документів регуляторної сфери створюють зайві бар’єри для діяльності.
І, навпаки, сприяння ефективній роботі компаній, підтримка кожного підприємця є запорукою формування фундаменту для відновлення економіки сьогодні та залучення інвестицій у найближчому переможному майбутньому. Саме у своїй єдності та при партнерстві бізнес і державні інституції здатні забезпечити синергічне зростання ринку та економіки держави.
Відповідно, на сьогодні зменшення адміністративного тягаря є одним із ключових пріоритетів Уряду. Тож розбудовуємо регуляторні інструменти, спрямовані на спрощення та полегшення навантаження від адміністративного регулювання, що позитивно впливає на громадян, бізнес і державний сектор економіки, формуючи сприятливі умови для їх відновлення і розвитку.
Крім того, Державною антикорупційною програмою поставлено завдання максимально спростити вимоги до звітності, яку подають підприємці, усуваючи зайві бюрократичні перепони, що можуть також стримувати розвиток підприємництва, особливо малого та середнього. Безумовно, чим простіша процедура, тим вона прозоріша і має менше потенційних корупційних ризиків.
Тож, враховуючи важливість питань, які стоять перед ДРС сьогодні, можливість підсилити позиції та знання досвідом і сучасним поглядом такої авторитетної інституції як ОЕСР є дуже корисним.
Крім того, співробітництво з Комітетом регуляторної політики ОЕСР відкриває нові можливості в пошуку однодумців та нових партнерів, таких як США, Британія, Польща та інші.
Вдячні ОЕСР за підтримку наших прагнень у покращенні підходів до реалізації державної регуляторної політики. Сподіваємось, що наше плідне співробітництво буде продовжуватись і надалі.