Підприємницькій громадськості Чернігова пропонують долучитись до розгляду проекту рішення міської ради про заборону роздрібної торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями або тютюновими виробами у тимчасових спорудах, розташованих на зупинках громадського транспорту обласного центру
Сектор Державної регуляторної служби у Чернігівській області запрошує підприємницьку громадськість Чернігова долучитися до аналізу проекту рішення, що розроблений Чернігівською міською радою щодо заборони роздрібної торгівлі пивом (крім безалкогольного), алкогольними, слабоалкогольними напоями або тютюновими виробами у тимчасових спорудах (зупинкових комплексах) розташованих на об’єктах транспортної інфраструктури у місті Чернігові на відповідність принципам державної регуляторної політики.
Зазначений проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу до нього розміщено на офіційному веб-сайті Державної регуляторної служби України за посиланням:
Пропозиції та зауваження просимо надсилати на електронну адресу Сектору Державної регуляторної служби у Чернігівській області – chn.office@dkrp.gov.ua та/або телефонувати за номером телефону (095) 271-43-03, контактна особа: завідувач Сектору ДРС у Чернігівській області Сергій Проценко.
Наголошуємо, що відповідно до норм статті 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» принципами державної регуляторної політики є:
доцільність – обґрунтована необхідність державного регулювання господарських відносин з метою вирішення існуючої проблеми;
адекватність – відповідність форм та рівня державного регулювання господарських відносин потребі у вирішенні існуючої проблеми та ринковим вимогам з урахуванням усіх прийнятних альтернатив;
ефективність – забезпечення досягнення внаслідок дії регуляторного акта максимально можливих позитивних результатів за рахунок мінімально необхідних витрат ресурсів суб’єктів господарювання, громадян та держави;
збалансованість – забезпечення у регуляторній діяльності балансу інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави;
передбачуваність – послідовність регуляторної діяльності, відповідність її цілям державної політики, а також планам з підготовки проектів регуляторних актів, що дозволяє суб’єктам господарювання здійснювати планування їхньої діяльності;
прозорість та врахування громадської думки – відкритість для фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань дій регуляторних органів на всіх етапах їх регуляторної діяльності, обов’язковий розгляд регуляторними органами ініціатив, зауважень та пропозицій, наданих у встановленому законом порядку фізичними та юридичними особами, їх об’єднаннями, обов’язковість і своєчасність доведення прийнятих регуляторних актів до відома фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, інформування громадськості про здійснення регуляторної діяльності.