На Чернігівщині підприємцям міста Корюківка та Корюківської ОТГ пропонують долучитись до підготовки пропозицій з удосконалення проекту регуляторного акта про заборону продажу алкоголю

10.10.2018

1-69Сектор ДРС у Чернігівській області пропонує підприємницькій громадськості міста Корюківка та Корюківського району долучитись до підготовки пропозицій з удосконалення проекту регуляторного акта Корюківської міської ради «Про заборону реалізації пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території населених пунктів Корюківської міської територіальної громади»

Вищезазначеним проектом передбачається встановити заборону продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території населених пунктів Корюківської міської територіальної громади, а саме: міста Корюківка, сіл Бреч, Гуринівка, Лубенець, Нова Гуринівка, Озереди, Ховдіївка, Буда, Маховики, Петрова Слобода, Соснівка, Шишка, Воловики, Забарівка, Кирилівка, Нова Буда, Андроники, Високе, Наумівка, Переділ, Спичувате, Турівка, Богдалівка, Гутище, Довга Гребля, Заляддя, Олійники, Рейментарівка, Будище, Самотуги, Сядрине, Тельне, Костючки, Кугуки, Самсонівка, Сахутівка, Тютюнниця, Хотіївка, суб’єктам господарювання сфери торгівлі, крім закладів ресторанного господарства, у період з 23.00 до 07.00 години щоденно, враховуючи вихідні та свята.

Відповідно до частини дев’ятої статті 15-3 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (згідно із Законом № 2376-VIII від 22.03.2018) сільські, селищні та міські ради в межах території відповідної адміністративно-територіальної одиниці можуть встановлювати заборону продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства) у визначений рішенням таких органів час доби.

Зазначений проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу до нього розміщено на офіційному веб-сайті Державної регуляторної служби України за посиланням https://www.drs.gov.ua/regional/proekty-rishen-koryukivskoyi-miskoyi-rady-chernigivskoyi-oblasti-pro-zaboronu-realizatsiyi-pyva-krim-bezalkogolnogo-alkogolnyh-slaboalkogolnyh-napoyiv-vyn-stolovyh-na-terytoriyi-naselenyh-punktiv-kory/

Пропозиції та зауваження просимо надсилати на електронну адресу Сектору Державної регуляторної служби у Чернігівській області – chn.office@dkrp.gov.ua та/або телефонувати за номером телефону (095) 271-43-03, контактна особа: завідувач Сектору ДРС у Чернігівській області Сергій Проценко.

Наголошуємо, що відповідно до норм статті 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» принципами державної регуляторної політики є:

доцільність – обґрунтована необхідність державного регулювання господарських відносин з метою вирішення існуючої проблеми;

адекватність – відповідність форм та рівня державного регулювання господарських відносин потребі у вирішенні існуючої проблеми та ринковим вимогам з урахуванням усіх прийнятних альтернатив;

ефективність – забезпечення досягнення внаслідок дії регуляторного акта максимально можливих позитивних результатів за рахунок мінімально необхідних витрат ресурсів суб’єктів господарювання, громадян та держави;

збалансованість – забезпечення у регуляторній діяльності балансу інтересів суб’єктів господарювання, громадян та держави;

передбачуваність – послідовність регуляторної діяльності, відповідність її цілям державної політики, а також планам з підготовки проектів регуляторних актів, що дозволяє суб’єктам господарювання здійснювати планування їхньої діяльності;

прозорість та врахування громадської думки – відкритість для фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань дій регуляторних органів на всіх етапах їх регуляторної діяльності, обов’язковий розгляд регуляторними органами ініціатив, зауважень та пропозицій, наданих у встановленому законом порядку фізичними та юридичними особами, їх об’єднаннями, обов’язковість і своєчасність доведення прийнятих регуляторних актів до відома фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, інформування громадськості про здійснення регуляторної діяльності.