На Буковині вчилися розробляти якісні регуляторні акти
15 лютого завідувач Сектору Державної регуляторної служби у Чернівецькій області Ніна Порайко провела робочу зустріч з фахівцями Рукшинської об’єднаної територіальної громади Хотинського району Чернівецької області.
В ході зустрічі обговорили порядок розробки проектів рішень, які мають регуляторні ознаки, зокрема, «Про встановлення місцевих податків і зборів на 2020 рік», «Про затвердження Порядку оренди комунального майна Рукшинської сільської ради» та інші.
Ніна Порайко роз’яснила вимоги Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» щодо підготовки проектів регуляторних актів, а саме процедуру прийняття нормативно-правових рішень з ознаками регуляторності.
Також Ніна Порайко звернула увагу на необхідність неухильного дотримання вимог статті 34 Закону та надала фахову консультацію щодо розробки аналізів регуляторного впливу з М-тестом, звітів про базове відстеження результативності регуляторних актів до зазначених проектів відповідно до Методики проведення аналізу регуляторного впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження Методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1151.
Крім того, Ніна Порайко поінформувала присутніх, що Державною регуляторною службою України з ініціативи проекту «Регуляторна мапа України» та за експертної і фінансової підтримки програми ТАPAS «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» розроблено вже два стандартизовані набори відкритих даних регуляторних органів.
Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (із змінами), визначено перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню всіма розпорядниками інформації. До переліку відносяться, зокрема, і проекти рішень, що підлягають обговоренню та інформація, яка визначена законодавством про засади регуляторної політики, а також переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення.