Сторінка: https://www.drs.gov.ua/regionalni-novyny/hersonska-oblast/na-hersonshhyni-vidbuvsya-seminar-dlya-fahivtsiv-mistsevyh-rad-oblasti-shhodo-organizatsiyi-kompleksnogo-pereglyadu-mistsevyh-regulyatornyh-aktiv/
17 серпня на базі Сектору Державної регуляторної служби України у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі проведено семінар-нараду для фахівців місцевих рад області щодо організації комплексного перегляду місцевих регуляторних актів.
Завідувач Сектору Елла Романенко ознайомила присутніх з Методичними рекомендаціями з перегляду регіональних регуляторних актів, які розміщені на офіційному сайті Державної регуляторної служби України (https://www.drs.gov.ua/press-room/metodychni-rekomendatsiyi-z-pereglyadu-regionalnyh-regulyatornyh-aktiv/) та можуть бути використані регуляторними органами, громадянами, суб’єктами господарювання, їх об’єднаннями, науковими установами, консультативно-дорадчими органами, що створені при органах державної влади та органах місцевого самоврядування при здійсненні ними самостійного аналізу регіональних актів.
Елла Романенко розповіла учасникам заходу про доцільність створення комісій та робочих груп з проведення перегляду здійснюється комісіями, можливості громадян та суб’єктів господарювання щодо самостійного здійснення аналізу регіональних актів та внесення пропозицій відповідним комісіям у вигляді проекту заповненого паспорту оцінки. Крім того, були розглянуті форми оформлення результатів перегляду кожного акта (паспорт оцінки акта) та остаточних результатів роботи комісій – у вигляді відповідних переліків-додатків до протоколів засідань комісії.
Учасники заходу зауважили, що для проведення якісного перегляду місцевих регулювань, більшість місцевих рад потребуватиме фахового супроводження.
За результатами наради було вирішено до кінця 2018 року створити відповідні комісії з перегляду місцевих регулювань та залучити до вказаної роботи фахівців Сектору Державної регуляторної служби України у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.