Державна регуляторна служба України

Завжди на боці бізнесу!

Сторінка: https://www.drs.gov.ua/regionalni-novyny/hersonska-oblast/sektor-drs-u-hersonskij-oblasti-informuye-shho-chynnym-zakonodavstvom-ne-peredbacheno-povnovazhen-organiv-mistsevogo-samovryaduvannya-shhodo-vstanovlennya-obmezhennya-abo-zaborony-ruhu-transportnyh-za/

Сектор ДРС у Херсонській області інформує, що чинним законодавством не передбачено повноважень органів місцевого самоврядування щодо встановлення обмеження або заборони руху транспортних засобів на окремих ділянках автомобільних доріг загального користування

30.08.2019

5438b218696379832797d860ea82d960-quality_70Xresize_crop_1Xallow_enlarge_0Xw_698Xh_465В зв’язку з підвищенням уваги до відновлення і покращення стану автомобільних доріг в області, до Сектору ДРС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі надходять численні звернення від місцевих рад області, їх депутатів та громадян стосовно встановлення органами місцевого самоврядування обмеження руху вантажного транспорту на окремих ділянках автомобільних доріг загального користування.

Позиція Державної регуляторної служби України із зазначеного питання полягає у наступному.

Відповідно до Порядку тимчасового обмеження або заборони руху транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на окремих ділянках автомобільних доріг загального користування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» режим обмеження або заборони руху може вводитися на строк дії небезпечних умов, пов’язаних з несприятливими погодними умовами, перезволоженням ґрунту, підвищеною температурою повітря, деформацією покриття (колійність, осідання тощо), земляного полотна, елементів штучних споруд та інших пошкоджень, що призводять до втрати несучої здатності конструктивних елементів автомобільних доріг.

У разі коли небезпечні умови або робота з ліквідації їх наслідків триватимуть більше доби, рішення про обмеження або заборону руху на цій ділянці приймається керівником служби автомобільних доріг в області разом з керівником територіального органу Укртрансбезпеки та за погодженням з відповідним уповноваженим підрозділом Національної поліції, про що повідомляються відповідно до Закону України «Про дорожній рух» місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування та Національна поліція.

Одночасно дорожні підприємства, територіальні органи Укртрансбезпеки і уповноважені підрозділи Національної поліції із залученням у разі потреби представників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування обстежують та визначають можливі маршрути об’їзду. За результатами обстеження складається відповідний акт та у разі потреби вживаються заходи для приведення доріг, якими будуть проходити маршрути об’їзду, в належний технічний стан.

При цьому, служби автомобільних доріг області розробляють індивідуальні схеми організації дорожнього руху, які погоджуються з уповноваженими підрозділами Національної поліції, та затверджуються місцевими органами виконавчої влади в установленому порядку.

Таким чином, питання щодо обмеження в`їзду вантажних автомобілів врегульовані Порядком тимчасового обмеження або заборони руху транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на окремих ділянках автомобільних доріг загального користування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування».

Отже, чинним законодавством не передбачено повноважень органів місцевого самоврядування щодо встановлення будь-яких додаткових вимог до визначеного законодавством порядку обмеження або заборони руху транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на окремих ділянках автомобільних доріг загального користування.

Натисніть для друку