Про реалізацію реформ у сфері надання адміністративних послуг йшлося на розширеному засіданні колегії Хмельницької ОДА

30.01.2019

130bdc198e30439053c6bcf7fa63ea1e29 січня завідувач Сектору ДРС у Хмельницькій області Діна Трачук взяла участь у розширеному засіданні колегії Хмельницької облдержадміністрації. До участі в засідання були також запрошені керівники територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, керівники райдержадміністрацій, ОТГ, міських рад міст, якими утворено ЦНАПи, та керівники таких центрів, окремих установ та організацій.

На розгляд членів колегії було винесено декілька питань. Основним питанням на засіданні розглядалось питання про результати впровадження реформи місцевого самоврядування у Хмельницькій області, зокрема, створення центрів надання адміністративних послуг в об’єднаних територіальних громадах та підведено підсумки роботи діючих центрів надання адміністративних послуг.

Реформа децентралізації, яка отримала свій старт на початку 2014 року, в першу чергу, передбачає децентралізацію владних повноважень, у тому числі передачу на місця можливості надання широкого спектру адміністративних послуг.

Як зазначив Перший заступник голови облдержадміністрації Володимир Кальніченко: «На сучасному етапі децентралізація адміністративних послуг, підвищення їх якості, а також подальший розвиток мережі ЦНАПів є пріоритетними напрямами реформування цієї системи як в Україні, так і на регіональному рівні», оскільки, серед іншого, створені Центри дозволяють уникати бюрократичної тяганини, знижують корупційні ризики у процесі надання адміністративних послуг, значно спрощують суб’єктам господарювання отримати документи дозвільного характеру.

Станом на 01.01.2019 в області функціонують 33 ЦНАПи, у тому числі: 18 – при райдержадміністраціях, 6 – при виконкомах міських (міст обласного значення) рад та 9 – при органах місцевого самоврядування, утворених у результаті об’єднання територіальних громад (Волочиська, Дунаєвецька, Полонська міські, Меджибіжська, Новоушицька, Старосинявська, Чемеровецька, Війтовецька селищні та Гуменецька сільська ради).

За 2018 рік через ЦНАПи надано майже 417 тис. адміністративних послуг, що на 19,8% більше ніж у попередньому році, у тому числі ЦНАПами при:

райдержадміністраціях – 169 тис. послуг; міських (міст обласного значення) радах – 165 тис. послуг;органах місцевого самоврядування, утворених у результаті об’єднання територіальних громад – 83 тис. послуг.

Кількість наданих послуг ЦНАПами із розрахунку на 1 тис. населення в середньому по області становить 345 одиниць; по районах, з урахуванням ЦНАПів ОТГ, – 361 послугу, по містах обласного значення – 325.

У 2018 році через ЦНАПи суб’єкти господарювання області отримали близько 13 тисяч документів дозвільного характеру, з них 6,5 тисяч дозвільних документів видано через ЦНАПи виконавчих комітетів міських рад (міст обласного значення), 6,3 тисячі через ЦНАПи при райдержадміністраціях та 156 документів дозвільного характеру отримали суб’єкти підприємницької діяльності через створені в об’єднаних територіальних громадах ЦНАПи.