Державна регуляторна служба України

Завжди на боці бізнесу!

Сторінка: https://www.drs.gov.ua/regionalni-novyny/na-hersonshhyni-pratsyuvaly-nad-proektamy-rishen-u-sferi-rozmishhennya-zovnishnoyi-reklamy/

На Херсонщині працювали над проектами рішень у сфері розміщення зовнішньої реклами

02.10.2020

Рішення, якими затверджуються порядки розміщення зовнішньої реклами та визначення плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, як правило, мають ознаки регуляторних актів та потребують реалізації процедур, передбачених Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Про це йшлося під час методичної наради завідувача Сектору Державної регуляторної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Елли Романенко з представницею Тавричанської ОТГ.

o6x5cp0-304x203Елла Романенко зазначила, що проект рішення про затвердження порядку розміщення зовнішньої реклами має відповідати не тільки вимогам Закону України «Про рекламу» та постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», а й Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», зокрема, частині чотирнадцятій статті 4-1 цього Закону, згідно з якою прийняття від суб’єкта господарювання або уповноваженої ним особи заяви про одержання (переоформлення, анулювання) документа дозвільного характеру здійснюється адміністратором у центрі надання адміністративних послуг.

Говорили докладно також про всі етапи регуляторної процедури: планування (або внесення змін до вже затвердженого плану з підготовки проектів регуляторних актів), проведення консультацій на етапі розробки проекту рішення, збір необхідної інформації для підготовки аналізу його регуляторного впливу, оприлюднення кожного етапу регуляторної процедури, отримання пропозицій і зауважень щодо проектів рішень, їх направлення до Державної регуляторної служби України для отримання у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку пропозицій щодо удосконалення проектів відповідно до принципів державної регуляторної політики.

За результатами наради її учасницями складено покроковий алгоритм підготовки проектів рішень у сфері розміщення зовнішньої реклами та досягнуто домовленості щодо співпраці місцевої ради з Сектором в ході цієї роботи.

Натисніть для друку