На Хмельниччині працювали над проблемними питаннями дозвільних процедур у сфері охорони навколишнього природного середовища
Днями в приміщенні Сектору ДРС у Хмельницькій області відбулася робоча зустріч із суб’єктами господарювання, стосовно питання правомірності отримання та відмови дозвільного органу у видачі дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та відповідальності дозвільних органів при виконанні вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру.
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами дає право підприємствам, установам, організаціям та підприємцям експлуатувати об’єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів в частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну.
Учасники розглянули проблемні питання, які виникають на практиці при подовженні дії та отриманні дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Також обговорили випадки, коли суб’єкту господарювання було відмовлено у видачі документа дозвільного характеру з підстав, не передбачених законом, проаналізовано вичерпний перелік документів, які необхідно подати для отримання документа дозвільного характеру.
Зазначеним випадкам була надана фахова оцінка з боку завідувача Сектору Державної регуляторної служби у Хмельницькій області Діни Трачук та було запропоновано визначити спірні питання, що виникають в діяльності дозвільного органу та надано ряд роз’яснень, зокрема, щодо законодавства сфері охорони навколишнього природного середовища, у сфері дозвільних процедур та адміністративних правопорушень.
На завершення Діна Трачук наголосила присутнім про те, що шкода, завдана фізичним або юридичним особам посадовими особами дозвільного органу внаслідок їх неправомірних діянь, відшкодовується у встановленому законом порядку, а порушення під час здійснення дозвільних процедур є підставою для проведення позапланової перевірки дозвільного органу Державною регуляторною службою України, результати такої перевірки можуть бути використані суб’єктом господарювання в суді як додатковий доказ неправомірних дій дозвільного органу.