В Одесі проект змін до Правил розміщення зовнішньої реклами направлено на доопрацювання

14.03.2019

img-8fd3b4ed25fd14245538389771ef4705-v13 березня в Одесі відбулися громадські слухання щодо проекту рішення виконавчого комітету Одеської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22 квітня 2008 №434 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі в новій редакції».

У зазначеному заході взяли участь представники Сектору Державної регуляторної служби в Одеській області Андрій Голота та Єлизавета Табанюк.

Завідувач Сектору Державної регуляторної служби в Одеській області поінформував присутніх, що проект рішення не відповідає принципам державної регуляторної політики, зокрема щодо відсутності компетенції у виконавчого комітету Одеської міської ради встановлювати формули розрахунку розміру плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, регулювати питання демонтажу й утилізації рекламних засобів.

Окрему увагу було приділено питанню регулювання рекламних акцій. «Поняття «рекламна акція» та «зовнішня реклама» не є тотожними. Приписами законодавства до компетенції виконавчих органів місцевого самоврядування віднесено питання зовнішньої реклами. Отже, відсутні правові підстави для встановлення вимог до проведення рекламних акцій. Крім того, проектом рішення передбачено процедуру повідомлення про відповідні заходи, що містить ознаки адміністративної послуги. З урахуванням приписів Закону України «Про адміністративні послуги» у виконавчого комітету Одеської міської ради так само відсутні підстави для встановлення своїми рішеннями нових адміністративних послуг» -зазначив Андрій Голота. 

За результатами обговорення проекту Правил розміщення зовнішньої реклами в Одесі прийнято рішення про подальше коригування розробником Правил та винесення проекту рішення на чергові слухання.