На Полтавщині йшлося про необхідність приведення до вимог чинного законодавства рішення Полтавської міської ради про порядок розміщення зовнішньої реклами
18 травня працівники Сектору Державної регуляторної служби України у Полтавській області разом з фахівцями Інспекції по контролю за благоустроєм, екологічним та санітарним станом міста Полтавської міської ради обговорювали питання нагальної необхідності приведення до вимог чинного законодавства рішення «Про внесення змін та доповнень до рішення тринадцятої сесії Полтавської міської ради п’ятого скликання від 03.04.2007 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами та спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами у місті Полтава».
Завідувачем Сектору ДРС у Полтавській області Олегом Моргуном повідомлено основні вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», яка регулює відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах і визначає порядок надання дозволів на розміщення такої реклами, а також ряд змін, що вносилися до Типових правил.
Головним спеціалістом Сектору Марією Листопад наголошено на необхідності при цьому дотримання розробником процедур, визначених Законом України від 11 вересня 2003 року № 1160 «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Також обговорили підготовку аналізу регуляторного впливу відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1151, зокрема обов’язковість проведення Тесту малого підприємництва (М-тест).
За результатами проведеного заходу Інспекцією по контролю за благоустроєм, екологічним та санітарним станом міста Полтавської міської заплановано врахувати рекомендації фахівців Державної регуляторної служби України, як спеціально уповноваженого органу з реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.