На Полтавщині провели навчальний семінар з питань реалізації регуляторної політики
26 вересня представники Сектору ДРС у Полтавській області провели виїзний семінар для працівників органів місцевого самоврядування та виконавчої влади Решетилівського району щодо застосування ними вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та нової Методики проведення аналізу регуляторного впливу регуляторних актів (М-тесту).
Під час двогодинного семінару висвітлено питання особливостей взаємодії центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у процесі реалізації державної регуляторної політики, специфіку виконання вимог законодавства в цілому та, зокрема, принципів доцільності та відкритості при прийнятті нормативно-правових документів органами влади, актуальності залучення суб’єктів господарювання до участі у процесі формування політики підтримки бізнесу, безумовної реалізації вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1151.
Присутнім працівникам органів місцевого самоврядування та виконавчої влади Решетилівського району Полтавської області повідомили про функціонування регуляторних он-лайн інструментів, які дозволяють просто та ефективно проводити аналіз регуляторного впливу та розрахунок витрат на запровадження державного регулювання (М-тест), презентовано результати діяльності Державної регуляторної служби України за 2017 рік та пріоритети її роботи на 2018 рік.
У ході активного діалогу з учасниками також обговорювалися питання здійснення ДРС контролю за додержанням вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру, додержання органами ліцензування вимог законодавства і сфері ліцензування, проведення перевірок органів державного нагляду (контролю).
За результатами проведеного методологічного семінару запрошеними заплановано активізувати співпрацю з Сектором ДРС у Полтавській області з основних напрямків делегованих повноважень, а також врахувати у своїй практичній діяльності отриману фахову інформацію.