На Рівненщині працювали над Правилами розміщення зовнішньої реклами
28 жовтня представники Сектору Державної регуляторної служби у Рівненській області – завідувач Сектору Віталій Самсон та головний спеціаліст Олена Трофімук консультували розрозробників проекту регуляторного акта – проекту рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Рівному».
Зокрема, представники ДРС та представники Управління Житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради детально обговорили вимоги Закону України «Про рекламу», яким визначено засади рекламної діяльності в Україні та врегульовано відносини, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами. Частиною першою статті 16 Закону України «Про рекламу» передбачено, що розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, в порядку, встановленому цими органами на підставі Типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Типові правила розміщення зовнішньої реклами затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067.
Також, працівники Сектору наголосили на необхідності дотримання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», зокрема, щодо планування, розробки, оприлюднення, прийняття та відстеження регуляторного акта. Надали методичну допомогу у підготовці аналізу регуляторного впливу до проекту регуляторного акта відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», частиною якої є М-тест.