На Рівненщині працювали над удосконаленням проекту регуляторного акта у сфері зовнішньої реклами
В.о. завідувача Сектору Державної регуляторної служби у Рівненській області Олена Трофімук провела консультацію з фахівцем Млинівської ОТГ щодо проекту рішення виконавчого комітету Млинівської селищної ради «Про затвердження порядку розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території Млинівської селищної ради». Проект рішення розроблено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами».
Учасниками заходу було проаналізовано запропонований проект рішення на відповідність положенням Законів України «Про рекламу», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», а аналіз регуляторного впливу – Методиці проведення аналізу регуляторного впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження Методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1151 (далі – Методика).
За результатом проведеного аналізу, представником ДРС було надано фахівцеві Млинівської ОТГ рекомендації щодо приведення окремих положень проекту рішення до вимог частини чотирнадцятої статті 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», якою визначено, що прийняття від суб’єкта господарювання або уповноваженої ним особи заяви про одержання (переоформлення, анулювання) документа дозвільного характеру здійснюється адміністратором у центрі надання адміністративних послуг.
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення розробником здійснено з дотриманням норм, визначених Методикою.