Сторінка: https://www.drs.gov.ua/regionalni-novyny/sumska-oblast/na-sumshhyni-pochaly-rozroblyaty-poryadok-vydachi-dozvoliv-na-rozmishhennya-zovnishnoyi-reklamy-poza-mezhamy-naselenyh-punktiv-oblasti/
8 січня завідувач Сектору ДРС у Сумській області Богдана Юсупова провела робочу нараду з керівництвом Управління інфраструктури Сумської облдержадміністрації. ЇЇ головною темою стала підготовка порядку видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів Сумської області.
Згідно з планом діяльності Сумської облдержадміністрації з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік на перший квартал заплановано підготовку регуляторного акта, яким буде врегулювано питання видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів шляхом запровадження єдиного порядку.
Завідувач Сектору зазначила, що порядок видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів Сумської області має відповідати Типовим правилам розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2012 р. № 1135.
Відповідно до пункту 3 зазначених Типових правил видача дозволу здійснюється відповідно до Законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про рекламу».
Під час наради завідувач Сектору доповіла про основні вимоги до порядку видачі документів дозвільного характеру, що встановлюються статтею 4-1 Закону про дозвільну систему, зокрема про такі, як:
Водночас учасники наради обговорили основні вимоги проведення аналізу регуляторного впливу запланованого проекту регуляторного акта.
Завідувач Сектору акцентувала увагу розробників (управління інфраструктури Сумської облдержадміністрації) порядку видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів на необхідності проведення консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу запланованого регулювання, що є невід’ємною частиною Тесту малого підприємництва (М-тесту) при проведенні аналізу регуляторного впливу до проекту регуляторного акта згідно з Методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 р. № 308.
Нагадаємо, згідно зі статтею 16 Закону України «Про рекламу» розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів проводиться на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями.