Сторінка: https://www.drs.gov.ua/regionalni-novyny/sumska-oblast/na-sumshhyni-provedeno-planovu-perevirku-doderzhannya-vykonavchym-komitetom-sumskoyi-miskoyi-rady-vymog-zakonodavstva-z-pytan-vydachi-dozvolu-na-rozmishhennya-zovnishnoyi-reklamy/
З 21 по 27 лютого 2018 року Сектором ДРС у Сумській області проведено планову перевірку додержання виконавчим комітетом Сумської міської ради вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру (дозволу на розміщення зовнішньої реклами) за період з 2 січня 2017 року по 20 лютого 2018 року.
Перевірка проведена на виконання Плану проведення перевірок Державною регуляторною службою України додержання вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру, установленого порядку їх видачі на 2018 рік, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.12.2017 № 1868, а також наказу Державної регуляторної служби України від 24.01.2018 № 7 «Про проведення планової перевірки».
Під час проведення планової перевірки дозвільного органу – виконавчого комітету Сумської міської ради щодо додержання порядку видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами Комісія (Сектор ДРС у Сумській області) перевіряла, зокрема: додержання порядку прийняття від суб’єкта господарювання або адміністратора заяви та документів, необхідних для видачі (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру (зокрема щодо комплектності поданих документів), їх реєстрації та розгляду; додержання дозвільним органом вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» щодо одержання погоджень, висновків та інших документів, необхідних для видачі документа дозвільного характеру, без залучення суб’єкта господарювання; додержання порядку та строків прийняття рішень про видачу (анулювання, переоформлення) документів дозвільного характеру та про відмову у видачі документів дозвільного характеру; додержання порядку та строків видачі (переоформлення) документів дозвільного характеру, надання письмового повідомлення суб’єкту господарювання (адміністратору) про відмову у видачі документа дозвільного характеру, рішення про анулювання документів дозвільного характеру; розміщення дозвільним органом на веб-сторінці інформації, необхідної для провадження господарської діяльності.
За результатом планової перевірки Комісією встановлено, що ані Правила розміщення зовнішньої реклами на території міста Суми, ані Технологічна картка адміністративної послуги щодо видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами на території міста Суми не відповідають нормам діючого законодавства України, а саме нормам Законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про рекламу» та Типових правил розміщення зовнішньої реклами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 р. № 2067.
Виявлені випадки прийняття безпосередньо робочим органом (управлінням архітектури та містобудування Сумської міської ради) від суб’єктів господарювання заяв про одержання (переоформлення, анулювання) документа дозвільного характеру.
Водночас, відповідно до частини чотирнадцятої статті 4-1 Закону про дозвільну систему прийняття від суб’єкта господарювання або уповноваженої ним особи заяви про одержання (переоформлення, анулювання) документа дозвільного характеру здійснюється адміністратором у центрі надання адміністративних послуг.
Крім того, Комісією було встановлено адміністративне правопорушення, передбачене частиною першою статті 166-10 КУпАП (порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру) в частині порушення дозвільним органом строків видачі документа дозвільного характеру.
За результатом планової перевірки Комісією складено акт планової перевірки додержання виконавчим комітетом Сумської міської ради вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру (дозволу на розміщення зовнішньої реклами), припис виконавчому комітету Сумської міської ради про усунення порушень вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру та протоколи про адміністративне правопорушення.