Підприємців міста Охтирка Сумської області запрошують долучитись до удосконалення проектів регуляторних актів  

20.10.2017

0_5c69e_a7256196_xxlПредставники Сектору ДРС у Сумській області запрошують усіх зацікавлених суб’єктів господарювання долучитись до обговорення проектів регуляторних актів Охтирської міської ради Сумської області «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Охтирка» та «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Охтирка», які на даний час знаходяться на розгляді у Секторі Державної регуляторної служби у Сумській області.

Засади рекламної діяльності в Україні, регулювання відносин, які виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами, встановлено Законом України «Про рекламу». Правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності, а також порядок діяльності дозвільних органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру, та адміністраторів визначені Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Частиною першою статті 16 Закону про рекламу передбачено, що розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Так, типові правила розміщення зовнішньої реклами затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 (далі – Типові правила).

За результатом попереднього аналізу проекту Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Охтирка встановлено, що цей проект потребує доопрацювання з метою приведення його у відповідність до діючого законодавства України.

Щодо проекту регуляторного акта Охтирської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Охтирка» Сектор ДРС зазначає, що правові та організаційні основи містобудівної діяльності в Україні визначено Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Зокрема, частинами третьою та четвертою статті 28 цього Закону встановлено, що  розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів», а тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльностів порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22.11.2011 за № 1330/20068) (далі -Порядок).

Пунктом 1.11. розділу I Порядку передбачено, що у порядку, встановленому органами місцевого самоврядування здійснюється розміщення тимчасових споруд лише під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів.

Ураховуючи вищенаведене, законодавством не передбачено повноважень органів місцевого самоврядування щодо встановлення додаткових вимог до визначеного законодавством Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, за винятком випадків, коли розміщення тимчасових споруд здійснюється під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведенні таких заходів.

Підсумовуючи наведене, проект регуляторного акта Охтирської міської ради «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Охтирка» не узгоджується з вимогами статті 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», а саме з принципами адекватності – відповідність форм та рівня  державного регулювання господарських відносин потребі у вирішенні існуючої проблеми та ринковим вимогам з урахуванням усіх прийнятних альтернатив та доцільності – обґрунтована необхідність державного регулювання господарських  відносин з метою вирішення  існуючої.

Проекти регуляторних актів із супровідними матеріалами розміщено на офіційному веб-сайті Державної регуляторної служби України у розділі «Територіальні органи – Сумська область» – «Проекти регуляторних актів органів місцевого самоврядування».

https://www.drs.gov.ua/regional/proekty-rishen-ohtyrskoyi-miskoyi-rady-sumskoyi-oblasti-pro-zatverdzhennya-pravyl-rozmishhennya-zovnishnoyi-reklamy-v-m-ohtyrka-pro-zatverdzhennya-poryadku-rozmishhennya-tymchasovyh-sporud-dlya-prova/

Пропозиції та зауваження просимо надсилати до 31.10.2017 на електронну адресу Сектору Державної регуляторної служби у Сумській області – drs_sumy@ukr.net та/або телефонувати за номером телефону (099) 35-36-047, контактна особа завідувач Сектору ДРС у Сумській області Богдана Юсупова.