У Вінниці працювали над підготовкою аналізу регуляторного впливу та проекту рішення Вінницької міської ради про обмеження реалізації пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території міста
7 листопада завідувач Сектору ДРС у Вінницькій області Олеся Данілова спільно із фахівцями Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради обговорили питання підготовки аналізу регуляторного впливу та проекту рішення Вінницької міської ради про обмеження реалізації пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території міста Вінниця.
Згідно Плану діяльності Вінницької міської ради та її виконавчого комітету з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік (із змінами від 28.09.2018 р.), дане рішення включене до Плану на грудень 2018 року.
У відповідності до Закону України від 22 березня 2018 року № 2376-VIII, органам місцевого самоврядування надані повноваження встановлювати заборону продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства) у визначений час доби в межах території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Так, за інформацією розробника, проектом рішення Вінницької міської ради передбачається заборона продажу алкогольних напоїв у нічний час доби з 23:00 до 07:00 год., що сприятиме забезпеченню громадського порядку, попередженню правопорушень, пов’язаних із зловживанням алкоголю та збереженню тиші на території міста у вечірній та нічний час. На сьогодні, за цілодобовим режимом роботи працює 79 суб’єктів середнього та малого бізнесу у місті Вінниця. З метою здійснення оцінки впливу запропонованого регулювання, Вінницькою міською радою проведено консультації із суб’єктами господарювання та дане питання було розглянуте на засіданні Ради підприємців при міському голові.
В свою чергу, завідувачем Сектору було надано практичні рекомендації щодо підготовки АРВ та М-тесту до проекту рішення, зокрема, наповнення статистичними даними та показниками для здійснення розрахунку «прямих» та адміністративних витрат на запровадження регулювання, а також розрахунку вартості адміністрування регулювання (бюджетних витрат). При цьому, зауважено на необхідності врахування всіх бізнес-процесів, які потрібно буде забезпечити суб’єктами господарювання для реалізації вимог регулювання. Також, було акцентовано увагу на визначенні показників результативності, які повинні включати обов’язкові прогнозні значення згідно вимог Методики проведення аналізу регуляторного впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 «Про затвердження Методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1151.
За результатами обговорення, фахівці Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради отримали методологічну та практичну допомогу задля вироблення якісних управлінських рішень та їх прийняття згідно норм чинного законодавства та принципів державної регуляторної політики.