Державна регуляторна служба України

Завжди на боці бізнесу!

Сторінка: https://www.drs.gov.ua/regionalni-novyny/volynska-oblast/na-volyni-pratsyuvaly-nad-poryadkom-vyyavlennya-obliku-ta-zberigannya-bezhazyajnogo-neruhomogo-majna-vyznannya-spadshhyny-vidumerloyu-ta-pryjnyattya-takogo-majna-u-komunalnu-vlasnist-lutskoyi-miskoyi/

На Волині працювали над порядком виявлення, обліку та зберігання безхазяйного нерухомого майна, визнання спадщини відумерлою, та прийняття такого майна у комунальну власність Луцької міської територіальної громади

26.08.2020

government-shutdown-fintech-SEC-FinCENЗавідувач Сектору ДРС у Волинській області провів онлайн консультацію для  фахівців Луцької міської ради та підприємців щодо обговорення проекту рішення Луцької міської ради Волинської області «Про затвердження Порядку про виявлення, облік та зберігання безхазяйного нерухомого майна, визнання спадщини відумерлою, та прийняття такого майна у комунальну власність Луцької міської територіальної громади».

Працівники Сектору наголосили, що спадщина, визнана судом відумерлою, переходить у власність територіальної громади за місцем відкриття спадщини. Набуття права власності на безхазяйну річ визначено статтею 335 Цивільного кодексу України. Частиною третьою статті 335 Кодексу передбачено, що безхазяйні рухомі речі можуть набуватися у власність за набувальною давністю, крім випадків, встановлених статтями 336, 338, 341 та 343 Кодексу. Статтею 1277 Кодексу визначено умови набуття права власності на спадщину, яка визнана судом відумерлою.

Обговорюючи питання, було підкреслено, що нині ні Конституцією, ні жодними іншими чинними Законами України органи місцевого самоврядування не наділені повноваженнями щодо необхідності додаткового нормативного врегулювання питання виявлення, взяття на облік, зберігання та використання безхазяйного майна та відумерлої спадщини.

А тому, проект рішення Луцької міської ради Волинської області «Про затвердження Порядку про виявлення, облік та зберігання безхазяйного нерухомого майна, визнання спадщини відумерлою, та прийняття такого майна у комунальну власність Луцької міської територіальної громади» не узгоджується з вимогами статті 4 Закону, зокрема з принципами доцільності – обґрунтуванню необхідності запровадження державного регулювання господарських відносин з метою вирішення проблеми, та адекватності – відповідність форм та рівня державного регулювання господарських відносин потребі у вирішенні існуючої проблеми та ринковим вимогам з урахуванням усіх прийнятних альтернатив.

 

Натисніть для друку