Сторінка: https://www.drs.gov.ua/state_supervision/akt-perevirky-doderzhannya-vykonavchym-komitetom-zhytomyrskoyi-miskoyi-rady-vymog-zakonu-ukrayiny-pro-osnovni-zasady-derzhavnogo-naglyadu-kontrolyu-u-sferi-gospodarskoyi-diyalnosti-u-chastyni-zdijsnen/
Примірник № ____
АКТ
перевірки додержання
виконавчим комітетом Житомирської міської ради
вимог Закону України “Про основні засади державного нагляду
(контролю) у сфері господарської діяльності” у частині здійснення
державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності
№ 21/144-К-2017
виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
(повне найменування органу державного нагляду (контролю)
місто Житомир “05” грудня 2017 р.
(місцезнаходження) (дата підписання)
Тип заходу плановий
Строк проведення перевірки: з “22”листопада 2017 р. до “05” грудня 2017 р.
Місце, за яким проводилася перевірка:
10014, м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
(поштовий індекс, область, район, місто, вулиця, номер будинку,
(0412) 48-12-12, (0412) 48-11-85, mvk@zt-rada.gov.ua
номер телефону/телефаксу, адреса електронної пошти)
Підстава для проведення перевірки:
Стаття 9-1 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”, Порядок проведення перевірок державними органами державного нагляду (контролю) вимог Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” в частині здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, План перевірок додержання органами державного нагляду (контролю) вимог Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” в частині здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на ІV квартал 2017 року, затверджений наказом ДРС від 25.09.2017 №95 та наказу ДРС від 20.11.2017 №144 “Про проведення планової перевірки”.
Період діяльності органу державного нагляду (контролю), який перевірявся (у разі проведення планової перевірки):
з “02” січня 2017 р. до “20” листопада 2017 р.
Перевірка проводилася комісією:
Галицький Володимир Сергійович
|
Голова комісії, завідувач сектору Державної регуляторної служби в Житомирській області |
Ведіщев Максим Олександрович |
Член комісії, головний спеціаліст сектору Державної регуляторної служби в Житомирській області |
Перевірка проводилась у присутності посадових осіб органу державного нагляду (контролю) та/або його територіального органу:
Сухомлин Сергій Іванович |
Житомирський міський голова |
Кондратюк Сергій Миколайович |
Заступник Житомирського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
Ткачук Дмитро Григорович |
Заступник Житомирського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
Черниш Євгеній Миколайович |
Директор юридичного департаменту Житомирської міської ради |
Питання, які перевірено:
Порядковий номер |
Суть питання |
Результат перевірки |
1 |
Додержання строків та порядку затвердження планів перевірок, їх змісту, строків оприлюднення планів та звітів про їх виконання |
Виявлено порушення частини першої статті 5 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” |
2 |
Наявність та оприлюднення на веб-сайті органу державного нагляду (контролю) нормативно-правових актів щодо державного нагляду (контролю) у відповідній сфері господарської діяльності (крім актів з обмеженим доступом), визначених законом відомостей про здійснені заходи державного нагляду (контролю), а також загальних консультацій щодо вимог до провадження відповідної господарської діяльності та/або щодо здійснення державного нагляду (контролю); порядку повідомлення суб’єкту господарювання про плановий захід |
Виявлено порушення частини третьої та четвертої статті 8 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” |
3 |
Додержання строків проведення заходів державного нагляду (контролю) |
Порушень не виявлено |
4 |
Дотримання порядку складення та застосування розпорядчих документів щодо усунення порушень |
Порушень не виявлено |
5 |
Додержання порядку зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб’єктами господарювання |
Порушень не виявлено |
6 |
Додержання порядку відбору зразків та проведення експертизи |
Порушень не виявлено |
Виявлені порушення вимог законодавства в частині здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності:
Порядковий номер |
Виявлені порушення |
Підпункт, пункт, частина, стаття, глава, розділ |
Нормативно-правовий акт, норми якого порушено |
1 |
План здійснення державного архітектурно-будівельного контролю шляхом проведення планових перевірок об’єктів будівництва відділом з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Житомирської міської ради на І квартал 2017 року (наказ начальника управління державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Житомирської міської ради від 30.12.2016 р. № 11) затверджено пізніше визначеного Законом терміну. |
Частина перша статті 5 |
Закон України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” |
2 |
Планами здійснення державного архітектурно-будівельного контролю шляхом проведення планових перевірок об’єктів будівництва відділом з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого комітету Житомирської міської ради на І квартал 2017 року (наказ начальника управління державного архітектурно-будівельного контролю Житомирської міської ради від 30.12.2016 р. № 11), та на 2-4 квартал 2017 року (наказ начальника управління державного архітектурно-будівельного контролю Житомирської міської ради від 17.03.2017 №19 ) визначено плановий період — квартал. |
Частина перша статті 5 |
Закон України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” |
3 |
Офіційний веб-сайт Житомирської міської ради не містить нормативно-правові акти, дотримання яких перевіряється під час здійснення заходів державного нагляду (контролю) Управлінням державного архітектурно-будівельного контролю Житомирської міської ради |
Частина третя статті 8 |
Закон України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” |
Перелік документів, копії яких додаються до акта перевірки:
Порядковий номер |
Назва документа |
Реквізити документа |
Кількість сторінок |
1 |
Наказ ДРС “Про проведення планової перевірки” |
від 20.11.2017 №144 |
2 |
2 |
Посвідчення комісії для проведення планової перевірки виконавчого комітету Житомирської міської ради |
Від 20.11.2017 № 21/144-Ж |
1 |
3 |
Запит комісії до виконавчого комітету Житомирської міської ради |
Від 23.11.2017 №1 |
2 |
4 |
Запит комісії до виконавчого комітету Житомирської міської ради |
Від 29.11.2017 №2 |
1 |
5 |
Запит комісії до виконавчого комітету Житомирської міської ради |
Від 01.12.2017 №3 |
1 |
6 |
Розпорядження міського голови “Про визначення відповідальних осіб для роботи з комісією Державної регуляторної служби України” |
Від 27.11.2017 №982 |
1 |
8 |
Лист виконавчого комітету Житомирської міської ради “Про надання інформації на запит комісії” |
Від 27.11.2017 №21/7175
|
3
|
9 |
Копія рішення 13 сесії 7 скликання Житомирської міської ради “Про зміну найменування Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Житомирської міської ради та затвердження Положення в новій редакції” |
Від 06.09.2016 №339 |
6 |
10 |
Копія рішення 18 сесії 7 скликання Житомирської міської ради “Про внесення змін до положень виконавчих органів міської ради” |
Від 29.12.2016 №514 |
30 |
11 |
Копія наказу начальника управління державного архітектурно-будівельного контролю Житомирської міської ради |
Від 30.12.2016 №11 |
2 |
12 |
Копія наказу начальника управління державного архітектурно-будівельного контролю Житомирської міської ради |
Від 17.03.2017 №19 |
2 |
13 |
Лист виконавчого комітету Житомирської міської ради “Про надання інформації на запит комісії” |
Від 01.12.2017 №21/7305 |
3 |
14 |
Копія сторінки офіційного веб-сайту Житомирської міської ради |
http://zt-rada.gov.ua/?3506[0]=171 |
1 |
15 |
Лист виконавчого комітету Житомирської міської ради “Про надання інформації на запит комісії” |
Від 01.12.2017 №21/7321 |
1 |
16 |
Копія договору про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування |
Від 25.10.2013 №53/19/1-12/19-А(1-3) |
7 |
17 |
Копія додаткової угоди до договору про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування |
Від 19.05.2017 №53/19/1-12/19-А(1-3) |
2 |
18 |
Копія акту-повідомлення про порушення умов договору перевізником на автобусному маршруті загального користування |
Від 20.10.17 №741/23 |
2 |
19 |
Копія акту-повідомлення про порушення умов договору перевізником на автобусному маршруті загального користування |
Від 20.10.2017 №739/23 |
2 |
20 |
Копія акту-повідомлення про порушення умов договору перевізником на автобусному маршруті загального користування |
Від 20.10.2017 №768/23 |
2 |
21 |
Копія Положення про управління транспорту і зв’язку Житомирської міської ради |
додаток 11 до рішення міської ради від 21.12.2016 №496 |
6 |
Голова та члени комісії:
_____________ (підпис) |
Галицький Володимир Сергійович |
“___” _________________ 20__ р. (дата підписання акта) |
_____________ (підпис) |
Ведіщев Максим Олександрович |
“___” _________________ 20__ р. (дата підписання акта) |
Акт перевірки складено у ___ примірниках.
Другий примірник акта перевірки отримав:
______________________________ (прізвище, ім’я, по батькові керівника органу державного нагляду (контролю) або уповноваженої ним особи та/або його відокремленого підрозділу) |
__________ (підпис) |
“___” ____________ 20__ р. (дата підписання акта) |